6+2 Google Ads Tips για να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας

by | 02/01/2020 | Advertising

we know how to

Μέσα από τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google (Google Ads, uraka* Google AdWords) μία επιχείρηση έχει την δυνατότητα να στήσει και να διαχειριστεί διαφημιστικές καμπάνιες που θα τη βοηθήσουν να αναπτύξει περαιτέρω τις πωλήσεις της (ή όποιον άλλο στόχο έχει θέσει).

Οι ρυθμίσεις και οι επιλογές που προσφέρονται σε κάθε διαφημιστική καμπάνια είναι πάρα πολλές. Αυτό που συμβαίνει στη πραγματικότητα είναι ότι παρακολουθούμε συνεχώς τα αποτελέσματα που φέρνουν οι διαφημιστικές καμπάνιες και κάνουμε τις απαραίτητες βελτιστοποιήσεις προκειμένου να πετυχαίνουμε ολοένα και καλύτερα αποτελέσματα.

Αν θέλετε να ξεκινήσετε το 2020 με ένα μικρό boost στις διαφημιστικές καμπάνιες σας, θα προτείναμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να κάνετε ένα check στα παρακάτω 6+2 Google Ads Tips που συγκεντρώσαμε για εσάς.

Συμβουλές για να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας

Tip 1: Μην συμπεριλαμβάνετε το Display Network στις καμπάνιες αναζήτησης. Πολλές φορές η επιλογή αυτή είναι προεπιλεγμένη, οπότε θα χρειαστεί να ξετσεκάρετε το σχετικό checkbox όταν δημιουργείτε μία νέα καμπάνια. Η κίνηση που φέρνουν οι καμπάνιες αναζήτησης και οι καμπάνιες display είναι πολύ διαφορετική μεταξύ τους και καλό είναι να μην τις μπλέκουμε! Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε και το Display Network, καλύτερο είναι να φτιάξετε μία διαφορετική καμπάνια αποκλειστικά για αυτό το σκοπό.

Tip 2: Αλλάξτε την στόχευση τοποθεσίας σε “Χρήστες που βρίσκονται τώρα ή συχνά στις επιλεγμένες τοποθεσίες” ώστε να μην εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που δεν βρίσκονται στις τοποθεσίες που θέλετε να στοχεύσετε.

Tip 3: Ορίστε ένα μέγιστο όριο για το CPC bid. Με τις αυτόματες επιλογές υποβολής προσφορών, όπως το “μεγιστοποίηση των κλικ” ή το “CPA-στόχος”, το κόστος ανά κλικ μπορεί να μεγαλώσει πάρα πολύ. Καλό είναι να ορίζετε πάντα ένα max CPC ώστε να κρατήσετε την Google υπό έλεγχο (do it first, thank us later).

Tip 4: Προσθέστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά για να αποφύγετε τη σπατάλη χρημάτων σε άτομα που αναζητούν άσχετα πράγματα με αυτά που πουλάτε εσείς. Κοιτάτε συχνά τα search terms που χρησιμοποιούν οι χρήστες και καταλήγουν στην σελίδα σας για να βρείτε λέξεις-κλειδιά που δεν σας αφορούν και να τις ορίσετε ως αρνητικές. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να αποφύγετε και τους “τζαμπατζήδες”! Για παράδειγμα, αν διοργανώνετε σεμινάρια για χορό, μπορείτε να βάλετε ως αρνητική την λέξη “δωρεάν” για να μην εμφανίσετε τη διαφήμιση σε άτομα που ψάχνουν “δωρεάν σεμινάρια χορού Αθήνα”.

Tip 5: Προσαρμόστε ή εξαιρέστε τις διαφημίσεις σας για διαφορετικά είδη συσκευών. Οι διαφημίσεις σας μπορεί να έχουν πολύ καλύτερη απόδοση σε κάποιες συσκευές σχέση με τις υπόλοιπες (π.χ. το κινητό μπορεί να αποδίδει πολύ καλύτερα από ότι ο υπολογιστή ή το tablet). Δώστε προσοχή στις διαφορές αυτές και προσαρμόστε ανάλογα το bid που κάνετε σε κάθε περίπτωση.

Tip 6: Προσαρμόστε τη στόχευση με βάση τα δημογραφικά στοιχεία όπως η ηλικία ή το φύλο. Ανάλογα με το ποιοι είναι οι πελάτες σας, μπορείτε να τροποποιήσετε τις προσφορές σας ή να αποκλείσετε πλήρως την διαφήμιση σε συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες (που ξέρετε ότι δεν θα αγοράσουν τελικά ή ότι οι πιθανότητες είναι σημαντικά μειωμένες).

Bonus Google Ads Tips για ακόμα καλύτερη βελτιστοποίηση

Bonus tip 1: Εξαιρέστε το κοινό που δεν σας ταιριάζει. π.χ. Αποκλείστε χρήστες που νοικιάζουν ένα διαμέρισμα εάν η υπηρεσία που προσφέρετε απευθύνεται μόνο σε ιδιοκτήτες ακινήτων.

Bonus tip 2: Ελέγχετε τους όρους αναζήτησης τακτικά. Αφότου ενεργοποιήσετε την καμπάνια σας, μπορείτε να δείτε τις αναζητήσεις που έχουν αποφέρει κλικ στη διαφήμισή σας! Αφότου περάσουν 3-4 ημέρες, ώστε να υπάρχουν αρκετά δεδομένα, αρχίστε να προσθέτετε περισσότερες αρνητικές λέξεις-κλειδιά ή προσθέστε λέξεις ή φράσεις κλειδιά υψηλής ποιότητας (π.χ. μεγάλο CTR) που δεν έχετε ήδη στοχεύσει.

Αν θέλετε βοήθεια με την διαχείριση και την βελτιστοποίηση των διαφημιστικών σας δράσεων στο Google Ads ή στα Social Media, επικοινωνήστε μαζί μας για να δούμε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

*uraka: Until Recently Also Known As