Σε πόσο χρόνο θα είναι το website μου στη πρώτη σελίδα της Google;

Σε πόσο χρόνο θα είναι το website μου στη πρώτη σελίδα της Google;

Αυτή είναι, ενδεχομένως, η ερώτηση που ακούμε πιο συχνά όταν συζητάμε με κάποιον πελάτη σχετικά με το SEO της ιστοσελίδας του. Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που υποστηρίζουν ότι μπορούν να πάνε μία ιστοσελίδα στη πρώτη σελίδα (ή και στη πρώτη θέση) των αποτελεσμάτων της Google μέσα σε 1, 2, 5 ή 30 ημέρες. (περισσότερα…)

12 features που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα

12 features που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα

Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που κατασκευάζουμε είναι μοναδικό! Όλα τα eshop είναι αισθητικά διαφορετικά και, σίγουρα, το κάθε ένα έχει κάποιες επιπρόσθετες ή εναλλακτικές λειτουργικότητες! Παρόλα αυτά, όλα έχουν κάποια κοινά λειτουργικά και αισθητικά χαρακτηριστικά τα οποία τα κάνουν αποδοτικά. (περισσότερα…)

8 τρόποι για να αυξήσετε το μέσο καλάθι αγορών στο WooCommerce

8 τρόποι για να αυξήσετε το μέσο καλάθι αγορών στο WooCommerce

Το μέσο καλάθι αγορών, γνωστό και ως Average Order Value, είναι ένα από τα πιο σημαντικά metrics ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτό που κάνει, ουσιαστικά, είναι να μας δείχνει πόσα χρήματα ξοδεύει ο κάθε πελάτης στο eshop. Ιδανικά, θέλουμε αυτός ο αριθμός να αυξάνεται διαρκώς καθώς αυτό σημαίνει ότι με τους ίδιους πελάτες, πετυχαίνουμε μεγαλύτερο τζίρο! (περισσότερα…)

WordCamp Athens 2019 | 5+1 τρόποι για αύξηση των πωλήσεων του eshop σας

WordCamp Athens 2019 | 5+1 τρόποι για αύξηση των πωλήσεων του eshop σας

Το Σάββατο 18 Μαΐου 2019 είχαμε τη χαρά και την τιμή να είμαστε ομιλητές στο WordCamp Athens 2019 το οποίο διοργανώθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το θέμα της ομιλίας μας ήταν marketing oriented και πραγματευόταν το πώς μπορούν να αξιοποιηθούν οι πλατφόρμες του WordPress και WooCommerce για την αύξηση των πωλήσεων μια επιχείρησης και πιο συγκεκριμένα ενός eshop. (περισσότερα…)

Απρίλιος στην Social Mind

Απρίλιος στην Social Mind

Πολλά ενδιαφέροντα πράγματα που αφορούν στο Digital Marketing και στο Web Development θα οργανώσει ή θα συμμετάσχει η ομάδα της Social Mind μέσα στον Απρίλιο! Αν δεν θέλετε να χάσετε τίποτα από όσα έχουμε να παρουσιάσουμε, ανοίξτε το Google Calendar (ή όποιο άλλο ημερολόγιο χρησιμοποιείτε) και αντιγράψτε το παρακάτω πρόγραμμα! (περισσότερα…)

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 24 ωρών Social Media & Digital Marketing

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 24 ωρών Social Media & Digital Marketing

Η Social Mind σε συνεργασία με τη Χ.Α.Ν.Θ. (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1) διοργανώνει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα γύρω από τα Social Media και το Digital Marketing. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να βελτιώσουν την online παρουσία της εταιρίας τους και να προσελκύσουν μεγαλύτερο πελατολόγιο, όσο και σε άτομα που θέλουν να εξελίξουν τις δεξιότητές τους γύρω από το αντικείμενο. (περισσότερα…)

Digital Marketing 360 – Συμμετοχή στο podcast #giatioxi.

Digital Marketing 360 – Συμμετοχή στο podcast #giatioxi.

Με μεγάλη χαρά, δεχθήκαμε την πρόσκληση της Δέσποινας Κανάκογλου να συναντηθούμε και να μιλήσουμε για το Digital Marketing 360o και πως το εφαρμόζουμε στη Social Mind. Στο εξαιρετικά οργανωμένο και ζεστό studio του podcast #giatioxi για περίπου μία ώρα συζητήσαμε τι σημαίνει η συνεργασία μιας επιχείρησης με ένα digital marketing agency, (περισσότερα…)

WordCamp Thessaloniki – Using WordPress as a Framework

WordCamp Thessaloniki – Using WordPress as a Framework

Το Σάββατο (15/12/2018) διοργανώθηκε το WordCamp Thessaloniki στο οποίο είχαμε την ευκαιρία και τη τιμή να συμμετέχουμε μία πολύ ενδιαφέρουσα (κατά τη γνώμη μας) ομιλία γύρω από το WordPress και κατά πόσο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί as a Framework για την ανάπτυξη custom εφαρμογών. (περισσότερα…)

Instagram Stories, ακόμα πιο φιλικά προς τις επιχειρήσεις!

Instagram Stories, ακόμα πιο φιλικά προς τις επιχειρήσεις!

To Instagram, με 500 εκατομμύρια καθημερινά ενεργούς λογαριασμούς, είναι το σημαντικότερο κοινωνικό δίκτυο, όσον αφορά το engagement του κοινού. Η πλατφόρμα είναι φτιαγμένη έτσι, ώστε να εμφανίζονται στον κάθε χρήστη αναρτήσεις που του αρέσουν. Αυτού του είδους η εξατομίκευση αποτελεί κύριο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προωθήσουν το brand τους. Εκτός από την κεντρική σελίδα, οι χρήστες χρησιμοποιούν το Explore και τα Instagram Stories για να ενημερώνονται για νέες τάσεις και καινούρια προϊόντα. (περισσότερα…)

Call Now Button