Οι online αγορές στην Ελλάδα το 2021

Οι online αγορές στην Ελλάδα το 2021

Το eCommerce είχε πολύ μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, μία άνοδος η οποία επιταχύνθηκε περαιτέρω το τελευταίος έτος εξαιτίας την πανδημίας και του lockdown. Μετά από αυτή την άνοδο, ποια είναι η άποψη που έχει το Ελληνικό καταναλωτικό κοινό για τις online αγορές;

(περισσότερα…)

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 50 ωρών Digital & Social Media Marketing – 2ος κύκλος

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 50 ωρών Digital & Social Media Marketing – 2ος κύκλος

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η Social Mind σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Παστέρ διοργανώνει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για αρχάριους γύρω από τα Social Media και το Digital Marketing. (περισσότερα…)

Digital Marketing Trends 2021

Digital Marketing Trends 2021

Τα social media το 2021 έχουν ‘’πάρει  φωτιά’’. Ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε. Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανάται στα Social Media είναι 142 λεπτά την ημέρα. Βάση ερευνών το 50% των χρηστών έχουν αγοράσει τουλάχιστον από μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. (περισσότερα…)

Black Friday – Online αγορές: Πως εξελίχθηκε φέτος κατά την διάρκεια του lockdown

Black Friday – Online αγορές: Πως εξελίχθηκε φέτος κατά την διάρκεια του lockdown

Παρά το lockdown, η Black Friday πραγματοποιήθηκε κανονικά μέσω διαδικτυακών αγορών. Αλλαγμένη φέτος λόγω της τρέχουσας κατάστασης η Black Friday, ξεκίνησε από 20-30 Νοεμβρίου και έκλεισε με την Cyber Monday. (περισσότερα…)

Φτιάξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ

Φτιάξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ

Το νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ (“e-Λιανικό”) το οποίο χρηματοδοτεί την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για επιχειρήσεις λιανικής πώλησης έχει ανακοινωθεί και έχει ξεκινήσει να δέχεται αιτήσεις. Καταλυτική ημερομηνία για την υποβολή των αιτήσεων για χρηματοδότηση είναι η 24η Μαρτίου 2021. (περισσότερα…)

Αγορές Click Away

Αγορές Click Away

Το click away γινόταν επί χρόνια μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών από μικρές επιχειρήσεις, τοπικές, που γνώριζαν το πελατολόγιό τους. Το click away ήρθε το 2020 στην καθημερινότητά μας ως ενδιάμεση λύση επαναλειτουργίας των καταστημάτων λιανικής. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα εξυπηρέτησης των καταναλωτών εφαρμόζεται διεθνώς αυτή η πρακτική. (περισσότερα…)

Ποιο είναι το αναμενόμενο Conversion Rate για ένα eshop;

Ποιο είναι το αναμενόμενο Conversion Rate για ένα eshop;

Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν οι συνεργάτες μας όταν σκέφτονται να μπουν στο κομμάτι του eCommerce, είναι πιο είναι το αναμενόμενο Conversion Rate. Δηλαδή, πόσοι από τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος αναμένεται να αγοράσουν από αυτό; Η απάντηση, φυσικά, δεν είναι απλή! Παρόλα αυτά, μπορούμε να κάνουμε μία προσπάθεια να την προσεγγίσουμε καθώς και να δούμε κάποια στατιστικά στοιχεία από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα του ίδιου κλάδου. (περισσότερα…)

Ενιαία Αγορά ΕΕ & Πανδημία: Επιπτώσεις, Δράσεις και Digital Single Market

Ενιαία Αγορά ΕΕ & Πανδημία: Επιπτώσεις, Δράσεις και Digital Single Market

Η ενιαία αγορά είναι από τους ακρογωνιαίους λίθους της οικονομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σίγουρα ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ΕΕ. Αποτελείται σχεδόν από 450 εκατομμύρια ανθρώπους και 20 εκατομμύρια επιχειρήσεις και είναι η μεγαλύτερη ολοκληρωμένη αγορά στον κόσμο αξίας 14 τρισεκατομμυρίων ευρώ (2018). Είναι ενδεικτικό ότι η ΕΕ έχει λιγότερο από 7% του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά το εμπόριο της αντιπροσωπεύει το 15% των παγκόσμιων εισαγωγών και εξαγωγών. (περισσότερα…)

Η Social Mind συμμετέχει στην 1η e-expo!

Η Social Mind συμμετέχει στην 1η e-expo!

Στο πλαίσιο της πρώτης online έκθεσης Covid-19 #menoumeasfaleis | e-expo.gr, θα διεξαχθεί στη συνεδριακή πλατφόρμα E-expo το ReThink Digital 2K20 | Covid 19 Impact at e-expo.gr. Πρόκειται για ένα online συνέδριο το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Ιουνίου 2020 από τις 12.00 έως τις 18.00. Το πρόγραμμα του συγκεκριμένου συνεδρίου περιλαμβάνει εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ομιλίες και συζητήσεις γύρω από το “Digital”. (περισσότερα…)

Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Marketing Online. Δείτε τα βίντεό μας μέσω IGTV

Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Marketing Online. Δείτε τα βίντεό μας μέσω IGTV

Καθώς η υγειονομική κρίση συνεχίζεται, ολοένα και μεγενθύνεται η αγωνία όλων μας ως προς το πως θα είναι η κατάσταση της οικονομίας μετά την χαλάρωση των μέτρων αλλά, κυρίως, πόσο γρήγορα θα αρχίσει η αγορά να επανέρχεται σε ρυθμούς “κανονικότητας”. Όπως ήδη έχουμε αναφέρει οι βασικές μας συμβουλές για αυτήν την περίοδο είναι:

  • Στρατηγικός επιχειρηματικός σχεδιασμός λαμβάνοντας υπόψη μια αγορά σε οικονομική ύφεση.
  • Όχι σπασμωδικές ενέργειες στο marketing εξαιτίας της κρίσης, αλλά συνέχιση και ενδυνάμωση της προϋπάρχουσας στρατηγικής με στοχευμένες ενέργειες.
  • Εστίαση και προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας.

(περισσότερα…)

Call Now Button