2023 hits on Social Media trends

2023 hits on Social Media trends

Σίγουρα τα Social Media κατατάσσονται σε μια κατηγορία που αναπτύσσεται συνεχώς και οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούν εξελίσσονται μέρα με τη μέρα. Όμως, με την έναρξη του 2023, νέα trends έρχονται να μας εκπλήξουν.

Φαίνεται ότι οι χρήστες των Social Media, υιοθετούν γρήγορα τις νέες τάσεις και εγκλιματίζονται πολύ εύκολα με τις νέες πλατφόρμες. Ειδικά, στην περίοδο της πανδημίας, πολλοί εξοικειώθηκαν με τη χρήση των Social Media, με τις online αγορές, με την άμεση επικοινωνία μέσα από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με την απομακρυσμένη εργασία και με την ενημέρωση μέσω των Social Media.

Εφόσον όλο και περισσότεροι χρήστες γίνονται οικείοι με τα Social Media, τόσο περισσότερο θα εξελίσσονται και τα trends γύρω μας. Για να δούμε τι μας περιμένει με την έναρξη του 2023…

1)      TikTok & Short Videos

Το TikTok μπήκε στις ζωές μας το 2022 με μεγάλη επιτυχία και μαζί του έφερε και την ανάρτηση των βίντεο, μικρής διάρκειας.  Το Instagram συνέχισε αυτή την τάση με την προσθήκη των Reels. Η Generation Z, είναι αυτοί που δημιούργησαν αυτό το trend και φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και το 2023 καθώς είναι πολύ εύκολα στην παραγωγή τους.

2)      Micro Influencers

Προβλέπεται πως το 2023 θα υπάρχει ανοδική πορεία για τους «nano-influencers» (με αριθμό followers λιγότερο από 10k) και του UGC (User Generated Content). Καθώς, όλο και περισσότεροι χρήστες αγοράζουν online, οι εταιρίες επιλέγουν ως προωθητική ενέργεια, την συνεργασία με influencers. Το «influencer marketing» τείνει πλέον να είναι πολύ αποτελεσματικό, πράγμα που το καθιστά αυτόματα και αρκετά κοστοβόρο.

Παράλληλα, έχει αποδειχθεί ότι οι macro-influencers (άτομα με αριθμό followers από 100k και πάνω), έχουν τόσο μεγάλο κοινό που τους καθίσταται δύσκολο να δεσμευτούν μαζί τους και να έχουν την επιρροή που αναζητούν τα brands στο κοινό τους. Μπορεί οι micro-influencers να έχουν μικρότερο αριθμό κοινού (από 1k – 5k), αλλά έχουν μεγαλύτερο ποσοστό αφοσίωσης του κοινού σε αυτούς. Φαίνεται ότι η συνεργασία με πολλούς και διαφορετικούς micro-influencers, είναι πιο αποδοτική από την συνεργασία με έναν/μια γνωστό macro-influencer.

3)      Authenticity is the key

Εκτός από την τελευταία τάση του video content, η αυθεντικότητα στο περιεχόμενο σας και η πραγματική παρουσίαση, έχει αρχίσει να είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας για τα social media σας. Είμαστε σε μια εποχή που το feed μας είναι γεμάτο από υπερβολικά επεξεργασμένες εικόνες και βίντεο, με πολλών ειδών φίλτρα, τα οποία μπορούν μέχρι και να σου αλλάξουν εντελώς την εμφάνιση, καθώς βγαίνεις μια selfie, με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί τα πρότυπα μας, η αυθεντικότητα γύρω μας και οι αναρτήσεις σε πραγματικό χρόνο, με τις οποίες ένας πελάτης θα μπορούσε να συνδεθεί.

Η άνοδος του TikTok και του BeReal αποδεικνύει ακριβώς αυτό. Την ανάγκη για περιεχόμενο που θυμίζει την καθημερινότητα και καταστάσεις με τις οποίες ένας χρήστης μπορεί να ταυτιστεί, ώστε να νιώσει συσχετισμένος με ένα brand. Αυτή η τάση παίρνει σιγά σιγά το προβάδισμα έναντι του παραδοσιακού, φιλτραρισμένου, «instagramable» περιεχομένου.

 

Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Θυμηθείτε τις «άφιλτρες» φωτογραφίες τις πρώτες ημέρες του Instagram, δημιουργήστε περιεχόμενο, που κυρίως σας εκφράζει και προωθήστε τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες σας με αυθεντικό τρόπο. Έτσι, θα μπορέσετε να «δεσμεύσετε» το κοινό σας με το brand σας και θα δημιουργήσετε ένα πραγματικό brand ID.

 

Είστε έτοιμοι να τα εφαρμόσετε;

Μην ξεχνάτε πως οι τάσεις συνεχώς αλλάζουν και νέα trends εμφανίζονται ή παλαιότερα ξαναέρχονται στην επιφάνεια.

Οπότε, stay tuned!

Workshop – Πως μπορώ να αξιολογήσω και να βελτιώσω την αποδοτικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος

Workshop – Πως μπορώ να αξιολογήσω και να βελτιώσω την αποδοτικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος

Η ομάδα του έργου Remicro LOCAL του ΚΕΠΑ διοργανώνει ακόμη ένα θεματικό εργαστήριο στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με την εταιρία Social Mind. Ο φθινοπωρινός κύκλος των Remicro LOCAL Workshops συνεχίζεται με μία συζήτηση γύρω από πρακτικές αξιολόγησης και τρόπους βελτίωσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. (περισσότερα…)

Instagram Stickers & AR Filter

Instagram Stickers & AR Filter

Πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας

Η αμφίδρομη επικοινωνία στα Social Media και η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπων και εταιριών καθιστούν τα Social Media το νούμερο ένα κανάλι επικοινωνίας, καθώς προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες σε μικρά και μεγάλα brands. (περισσότερα…)

Ψηφιακά εργαλεία ΜΜΕ – Επιδοτούμενο πρόγραμμα

Ψηφιακά εργαλεία ΜΜΕ – Επιδοτούμενο πρόγραμμα

Στις 22 Ιουνίου 2022 ξεκινάνε οι αιτήσεις για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ” (Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων). Σκοπός του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας. Το εν λόγω πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και εμπίπτει στη Δράση Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0. (περισσότερα…)

H Social Mind έγινε μέλος της GR.EC.A.

H Social Mind έγινε μέλος της GR.EC.A.

Η Social Mind έγινε μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A). Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των υπηρεσιών αυτής. Εκτιμάται ότι αυτή η αγορά αποτελείται από περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. (περισσότερα…)

Φτιάξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ – Β’ Κύκλος

Φτιάξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ – Β’ Κύκλος

Έχει ανακοινωθεί ο Β’ Κύκλος του προγράμματος ΕΣΠΑ “e-Λιανικό”, το οποίο χρηματοδοτεί την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Η έναρξη των δηλώσεων γίνεται στις 9 Ιουλίου 2021 και η καταλυτική ημερομηνία για την υποβολή των αιτήσεων για χρηματοδότηση είναι η 29η Σεπτεμβρίου 2021. (περισσότερα…)

Οι online αγορές στην Ελλάδα το 2021

Οι online αγορές στην Ελλάδα το 2021

Το eCommerce είχε πολύ μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, μία άνοδος η οποία επιταχύνθηκε περαιτέρω το τελευταίος έτος εξαιτίας την πανδημίας και του lockdown. Μετά από αυτή την άνοδο, ποια είναι η άποψη που έχει το Ελληνικό καταναλωτικό κοινό για τις online αγορές;

(περισσότερα…)

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 50 ωρών Digital & Social Media Marketing – 2ος κύκλος

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 50 ωρών Digital & Social Media Marketing – 2ος κύκλος

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η Social Mind σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Παστέρ διοργανώνει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για αρχάριους γύρω από τα Social Media και το Digital Marketing. (περισσότερα…)

Digital Marketing Trends 2021

Digital Marketing Trends 2021

Τα social media το 2021 έχουν ‘’πάρει  φωτιά’’. Ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε. Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανάται στα Social Media είναι 142 λεπτά την ημέρα. Βάση ερευνών το 50% των χρηστών έχουν αγοράσει τουλάχιστον από μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. (περισσότερα…)

Black Friday – Online αγορές: Πως εξελίχθηκε φέτος κατά την διάρκεια του lockdown

Black Friday – Online αγορές: Πως εξελίχθηκε φέτος κατά την διάρκεια του lockdown

Παρά το lockdown, η Black Friday πραγματοποιήθηκε κανονικά μέσω διαδικτυακών αγορών. Αλλαγμένη φέτος λόγω της τρέχουσας κατάστασης η Black Friday, ξεκίνησε από 20-30 Νοεμβρίου και έκλεισε με την Cyber Monday. (περισσότερα…)

Call Now Button

    ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

    FacebookInstagramTwitterGoogle+Linkedin