https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=UA-50443177-1
Ψηφιακά εργαλεία ΜΜΕ – Επιδοτούμενο πρόγραμμα

Ψηφιακά εργαλεία ΜΜΕ – Επιδοτούμενο πρόγραμμα

Στις 22 Ιουνίου 2022 ξεκινάνε οι αιτήσεις για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ” (Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων). Σκοπός του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας. Το εν λόγω πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και εμπίπτει στη Δράση Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0. (περισσότερα…)

H Social Mind έγινε μέλος της GR.EC.A.

H Social Mind έγινε μέλος της GR.EC.A.

Η Social Mind έγινε μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A). Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των υπηρεσιών αυτής. Εκτιμάται ότι αυτή η αγορά αποτελείται από περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. (περισσότερα…)

Φτιάξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ – Β’ Κύκλος

Φτιάξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ – Β’ Κύκλος

Έχει ανακοινωθεί ο Β’ Κύκλος του προγράμματος ΕΣΠΑ “e-Λιανικό”, το οποίο χρηματοδοτεί την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Η έναρξη των δηλώσεων γίνεται στις 9 Ιουλίου 2021 και η καταλυτική ημερομηνία για την υποβολή των αιτήσεων για χρηματοδότηση είναι η 29η Σεπτεμβρίου 2021. (περισσότερα…)

Οι online αγορές στην Ελλάδα το 2021

Οι online αγορές στην Ελλάδα το 2021

Το eCommerce είχε πολύ μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, μία άνοδος η οποία επιταχύνθηκε περαιτέρω το τελευταίος έτος εξαιτίας την πανδημίας και του lockdown. Μετά από αυτή την άνοδο, ποια είναι η άποψη που έχει το Ελληνικό καταναλωτικό κοινό για τις online αγορές;

(περισσότερα…)

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 50 ωρών Digital & Social Media Marketing – 2ος κύκλος

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 50 ωρών Digital & Social Media Marketing – 2ος κύκλος

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, η Social Mind σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Παστέρ διοργανώνει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για αρχάριους γύρω από τα Social Media και το Digital Marketing. (περισσότερα…)

Digital Marketing Trends 2021

Digital Marketing Trends 2021

Τα social media το 2021 έχουν ‘’πάρει  φωτιά’’. Ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε. Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανάται στα Social Media είναι 142 λεπτά την ημέρα. Βάση ερευνών το 50% των χρηστών έχουν αγοράσει τουλάχιστον από μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. (περισσότερα…)

Black Friday – Online αγορές: Πως εξελίχθηκε φέτος κατά την διάρκεια του lockdown

Black Friday – Online αγορές: Πως εξελίχθηκε φέτος κατά την διάρκεια του lockdown

Παρά το lockdown, η Black Friday πραγματοποιήθηκε κανονικά μέσω διαδικτυακών αγορών. Αλλαγμένη φέτος λόγω της τρέχουσας κατάστασης η Black Friday, ξεκίνησε από 20-30 Νοεμβρίου και έκλεισε με την Cyber Monday. (περισσότερα…)

Φτιάξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ – Β’ Κύκλος

Φτιάξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ

Το νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ (“e-Λιανικό”) το οποίο χρηματοδοτεί την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για επιχειρήσεις λιανικής πώλησης έχει ανακοινωθεί και έχει ξεκινήσει να δέχεται αιτήσεις. Καταλυτική ημερομηνία για την υποβολή των αιτήσεων για χρηματοδότηση είναι η 24η Μαρτίου 2021. (περισσότερα…)

Αγορές Click Away

Αγορές Click Away

Το click away γινόταν επί χρόνια μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών από μικρές επιχειρήσεις, τοπικές, που γνώριζαν το πελατολόγιό τους. Το click away ήρθε το 2020 στην καθημερινότητά μας ως ενδιάμεση λύση επαναλειτουργίας των καταστημάτων λιανικής. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα εξυπηρέτησης των καταναλωτών εφαρμόζεται διεθνώς αυτή η πρακτική. (περισσότερα…)

Ποιο είναι το αναμενόμενο Conversion Rate για ένα eshop;

Ποιο είναι το αναμενόμενο Conversion Rate για ένα eshop;

Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν οι συνεργάτες μας όταν σκέφτονται να μπουν στο κομμάτι του eCommerce, είναι πιο είναι το αναμενόμενο Conversion Rate. Δηλαδή, πόσοι από τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος αναμένεται να αγοράσουν από αυτό; Η απάντηση, φυσικά, δεν είναι απλή! Παρόλα αυτά, μπορούμε να κάνουμε μία προσπάθεια να την προσεγγίσουμε καθώς και να δούμε κάποια στατιστικά στοιχεία από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα του ίδιου κλάδου. (περισσότερα…)

//www.googleadservices.com/pagead/conversion.js Call Now Button

    ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

    FacebookInstagramTwitterGoogle+Linkedin