ΔΕΘ 2018 – Πως να κάνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα φτιαγμένο με WooCommerce ακόμη πιο αποδοτικό

ΔΕΘ 2018 – Πως να κάνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα φτιαγμένο με WooCommerce ακόμη πιο αποδοτικό

Στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ, ο Κρητικός Απόστολος, συνιδρυτής της Social Mind, παρουσίασε τις δυνατότητες επέκτασης ενός e-shop που έχει κατασκευαστεί με χρήση WordPress / WooCommerce με στόχευση το marketing (social media, mailing lists, advertising), τα εργαλεία επικοινωνίας (sms, viber messages) αλλά και τις διασυνδέσεις με εφαρμογές τρίτων (όπως ERP, συστήματα μεταφορικών εταιριών, κ.ο.κ.). (περισσότερα…)

ΔΕΘ 2018 – Πως να χρησιμοποιήσετε το WooCommerce για να φτιάξετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

ΔΕΘ 2018 – Πως να χρησιμοποιήσετε το WooCommerce για να φτιάξετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

Στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ, ο Συναδάκης Άγγελος, Γενικός Διευθυντής της Social Mind, είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει πως μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει το WooCommerce προκειμένου να φτιάξει εύκολα και γρήγορα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Η διοργάνωση έγινε στο περίπτερο της Αμερικής (US Pavilion, Stand 43) στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) και ήταν υπό την αιγίδα της Αμερικής (ως τιμώμενη χώρα της φετινής ΔΕΘ) και του Found.ation. Περισσότερες πληροφορίες για τη διοργάνωση καθώς και το πλήρες πρόγραμμα, μπορείτε να βρείτε εδώ: https://innov.ation.life/innovation-hub/. (περισσότερα…)

Σεπτέμβριος στη Social Mind

Σεπτέμβριος στη Social Mind

Γεμάτος από Events θα είναι ο Σεπτέμβριος για τη Social Mind καθώς θα συμμετέχουμε σε διάφορες εκδηλώσεις που έχουν σχέση με το Web Development και το Digital Marketing. Αν δεν θέλετε να χάσετε τίποτα από όσα έχουμε να παρουσιάσουμε, αντιγράψτε το παρακάτω πρόγραμμα στο ημερολόγιό σας! (περισσότερα…)

Γιατί το Responsive design είναι απαραίτητο για την κατασκευή της ιστοσελίδας της επιχείρησης σας

Γιατί το Responsive design είναι απαραίτητο για την κατασκευή της ιστοσελίδας της επιχείρησης σας

Το Responsive Design πήρε την ονομασία του από την λέξη Respond (ανταποκρίνομαι) και σημαίνει ότι η Ιστοσελίδα προσαρμόζεται δυναμικά σε κάθε διάσταση και προσανατολισμό (οριζόντια, κάθετα) οθόνης. Με την χρήση του responsive design μια ιστοσελίδα μπορεί να λειτουργεί και σαν εφαρμογή web για μια φορητή συσκευή (π.χ. iPhone, iPad, Android smartphone, κ.τ.λ.), το οποίο είναι πολύ σημαντικό διότι τα τελευταία χρόνια η χρήση τον φορητών συσκευών έχει αυξηθεί ραγδαία. (περισσότερα…)

Πώς να αξιοποιήσετε τις διαφημίσεις στο Facebook για να προωθήσετε την τοπική σας επιχείρηση

Πώς να αξιοποιήσετε τις διαφημίσεις στο Facebook για να προωθήσετε την τοπική σας επιχείρηση

Ο περισσότερος κόσμος συνδέει τις διαφημίσεις στο Facebook με την επίτευξη online στόχων. Δηλαδή, θεωρεί ότι οι διαφημίσεις σε αυτό το μέσο (και στο Instagram, φυσικά, που πάει μαζί με το Facebook) έχουν αποτέλεσμα μόνο όταν πρόκειται για κάποιο e-shop που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις ή για κάποια ιστοσελίδα που θέλει να φέρει περισσότερη κίνηση. Παρόλο που το συγκεκριμένο εργαλείο δουλεύει πολύ καλά σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορεί να βοηθήσει εξίσου αποτελεσματικά και ένα φυσικό κατάστημα. (περισσότερα…)

Αναβαθμίστε ψηφιακά την εταιρία σας με επιδότηση

Αναβαθμίστε ψηφιακά την εταιρία σας με επιδότηση

Δύο νέα προγράμματα ΕΣΠΑ που στοχεύουν στην ψηφιακή αναβάθμιση των επιχειρήσεων ανακοινώθηκαν τις τελευταίες ημέρες. Τα προγράμματα είναι το Ψηφιακό Βήμα και το Ψηφιακό Άλμα και έχουν ως στόχο να βοηθήσουν μία επιχείρηση να αλλάξει ψηφιακή βαθμίδα. (περισσότερα…)

3 λόγοι για να κάνετε Redesign την ιστοσελίδα σας

3 λόγοι για να κάνετε Redesign την ιστοσελίδα σας

Η ιστοσελίδα είναι ένα από τα πιο δυνατά και αποτελεσματικά εργαλεία που διαθέτει μία επιχείρηση. Ωστόσο, όπως και κάθε άλλο εργαλείο, χρειάζεται αγάπη και φροντίδα προκειμένου να αποδώσει και να φέρει τα αποτελέσματα που μπορεί. Η αντίληψη που επικρατεί σε ένα μεγάλο μέρος των επιχειρήσεων είναι ότι η ιστοσελίδα φτιάχνεται μία φορά και από εκεί και πέρα λειτουργεί για πάντα. Αυτό μπορεί να είναι σωστό τεχνικά (με την έννοια ότι όντως η ιστοσελίδα θα παίζει για πάντα), ωστόσο στην πράξη η αποδοτικότητά της θα φθίνει. (περισσότερα…)

3 απλά βήματα για να περιγράψετε σωστά αυτό που θέλετε να φτιάξετε online χωρίς να είστε τεχνικός

3 απλά βήματα για να περιγράψετε σωστά αυτό που θέλετε να φτιάξετε online χωρίς να είστε τεχνικός

Πολλές φορές συζητούμε με ανθρώπους που έχουν αποφασίσει ότι χρειάζονται μία νέα ιστοσελίδα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή, εν γένει, μια διαδικτυακή εφαρμογή. Κάποιοι από αυτούς, αν και δεν έχουν τεχνική κατάρτιση, γνωρίζουν κάποιες τεχνολογίες (WordPress, WooCommerce, Magento, Shopify, κ.ο.κ.) και / ή τις έχουν χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. (περισσότερα…)

5 tips για το E-mail Marketing στην GDPR εποχή

5 tips για το E-mail Marketing στην GDPR εποχή

Το GDPR (General Data Protection Regulation) είναι ένας νόμος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο οποίος θα τεθεί σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου 2018. Ο νόμος αυτός συμπεριλαμβάνει διάφορες οδηγίες για το πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να συλλέγουν, να διατηρούν και να διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα. Για περισσότερες λεπτομέρειες ή οδηγίες, καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε κάποιον νομικό σύμβουλο. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε 5 tips που μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις για να λάβουν άδεια για να στέλνουν Marketing E-mails. (περισσότερα…)

Πώς να αποδείξετε την αξία του Digital Marketing

Πώς να αποδείξετε την αξία του Digital Marketing

Το Digital Marketing (ή online marketing ή όπως αλλιώς προτιμάτε να το ονομάσετε) έχει μπει για τα καλά στη καθημερινότητα των επιχειρήσεων δημιουργώντας, ταυτόχρονα, διάφορους προβληματισμούς ως προς την αποτελεσματικότητά του και τη μέτρησή του. (περισσότερα…)