Τα social media το 2021 έχουν ‘’πάρει φωτιά’’. Ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκε. Ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανάται στα Social Media είναι 142 λεπτά την ημέρα. Βάση ερευνών το 50% των χρηστών έχουν αγοράσει τουλάχιστον από μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. (περισσότερα…)
Παρά το lockdown, η Black Friday πραγματοποιήθηκε κανονικά μέσω διαδικτυακών αγορών. Αλλαγμένη φέτος λόγω της τρέχουσας κατάστασης η Black Friday, ξεκίνησε από 20-30 Νοεμβρίου και έκλεισε με την Cyber Monday. (περισσότερα…)
Το νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ (“e-Λιανικό”) το οποίο χρηματοδοτεί την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος για επιχειρήσεις λιανικής πώλησης έχει ανακοινωθεί και έχει ξεκινήσει να δέχεται αιτήσεις. Καταλυτική ημερομηνία για την υποβολή των αιτήσεων για χρηματοδότηση είναι η 24η Μαρτίου 2021. (περισσότερα…)
Το click away γινόταν επί χρόνια μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών από μικρές επιχειρήσεις, τοπικές, που γνώριζαν το πελατολόγιό τους. Το click away ήρθε το 2020 στην καθημερινότητά μας ως ενδιάμεση λύση επαναλειτουργίας των καταστημάτων λιανικής. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα εξυπηρέτησης των καταναλωτών εφαρμόζεται διεθνώς αυτή η πρακτική. (περισσότερα…)
Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν οι συνεργάτες μας όταν σκέφτονται να μπουν στο κομμάτι του eCommerce, είναι πιο είναι το αναμενόμενο Conversion Rate. Δηλαδή, πόσοι από τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος αναμένεται να αγοράσουν από αυτό; Η απάντηση, φυσικά, δεν είναι απλή! Παρόλα αυτά, μπορούμε να κάνουμε μία προσπάθεια να την προσεγγίσουμε καθώς και να δούμε κάποια στατιστικά στοιχεία από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα του ίδιου κλάδου. (περισσότερα…)
Η ενιαία αγορά είναι από τους ακρογωνιαίους λίθους της οικονομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σίγουρα ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ΕΕ. Αποτελείται σχεδόν από 450 εκατομμύρια ανθρώπους και 20 εκατομμύρια επιχειρήσεις και είναι η μεγαλύτερη ολοκληρωμένη αγορά στον κόσμο αξίας 14 τρισεκατομμυρίων ευρώ (2018). Είναι ενδεικτικό ότι η ΕΕ έχει λιγότερο από 7% του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά το εμπόριο της αντιπροσωπεύει το 15% των παγκόσμιων εισαγωγών και εξαγωγών. (περισσότερα…)
Στο πλαίσιο της πρώτης online έκθεσης Covid-19 #menoumeasfaleis | e-expo.gr, θα διεξαχθεί στη συνεδριακή πλατφόρμα E-expo το ReThink Digital 2K20 | Covid 19 Impact at e-expo.gr. Πρόκειται για ένα online συνέδριο το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Ιουνίου 2020 από τις 12.00 έως τις 18.00. Το πρόγραμμα του συγκεκριμένου συνεδρίου περιλαμβάνει εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ομιλίες και συζητήσεις γύρω από το “Digital”. (περισσότερα…)
Καθώς η υγειονομική κρίση συνεχίζεται, ολοένα και μεγεθύνεται η αγωνία όλων μας ως προς το πως θα είναι η κατάσταση της οικονομίας μετά την χαλάρωση των μέτρων αλλά, κυρίως, πόσο γρήγορα θα αρχίσει η αγορά να επανέρχεται σε ρυθμούς “κανονικότητας”. Όπως ήδη έχουμε αναφέρει οι βασικές μας συμβουλές για αυτήν την περίοδο είναι:
Στρατηγικός επιχειρηματικός σχεδιασμός λαμβάνοντας υπόψη μια αγορά σε οικονομική ύφεση.
Όχι σπασμωδικές ενέργειες στο marketing εξαιτίας της κρίσης, αλλά συνέχιση και ενδυνάμωση της προϋπάρχουσας στρατηγικής με στοχευμένες ενέργειες.
Εστίαση και προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας.
Το τελευταίο διάστημα, με τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς (κλείσιμο φυσικών καταστημάτων), όπως ήταν αναμενόμενο, οι on line αγορές έχουν αυξηθεί σημαντικά. Δυστυχώς όμως, μεγάλος όγκος αναφορών και καταγγελιών καταφτάνουν στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” σχετικά με προβλήματα που συναντούν οι καταναλωτές με τις διαδικτυακές αγορές τους, ιδίως προϊόντων τεχνολογίας (κινητών τηλεφώνων, τάμπλετ, φορητών υπολογιστών, κ.λπ.). (περισσότερα…)