Η ενιαία αγορά είναι από τους ακρογωνιαίους λίθους της οικονομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σίγουρα ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ΕΕ. Αποτελείται σχεδόν από 450 εκατομμύρια ανθρώπους και 20 εκατομμύρια επιχειρήσεις και είναι η μεγαλύτερη ολοκληρωμένη αγορά στον κόσμο αξίας 14 τρισεκατομμυρίων ευρώ (2018). Είναι ενδεικτικό ότι η ΕΕ έχει λιγότερο από 7% του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά το εμπόριο της αντιπροσωπεύει το 15% των παγκόσμιων εισαγωγών και εξαγωγών. (περισσότερα…)
Στο πλαίσιο της πρώτης online έκθεσης Covid-19 #menoumeasfaleis | e-expo.gr, θα διεξαχθεί στη συνεδριακή πλατφόρμα E-expo το ReThink Digital 2K20 | Covid 19 Impact at e-expo.gr. Πρόκειται για ένα online συνέδριο το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Ιουνίου 2020 από τις 12.00 έως τις 18.00. Το πρόγραμμα του συγκεκριμένου συνεδρίου περιλαμβάνει εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ομιλίες και συζητήσεις γύρω από το “Digital”. (περισσότερα…)
Καθώς η υγειονομική κρίση συνεχίζεται, ολοένα και μεγεθύνεται η αγωνία όλων μας ως προς το πως θα είναι η κατάσταση της οικονομίας μετά την χαλάρωση των μέτρων αλλά, κυρίως, πόσο γρήγορα θα αρχίσει η αγορά να επανέρχεται σε ρυθμούς “κανονικότητας”. Όπως ήδη έχουμε αναφέρει οι βασικές μας συμβουλές για αυτήν την περίοδο είναι:
Στρατηγικός επιχειρηματικός σχεδιασμός λαμβάνοντας υπόψη μια αγορά σε οικονομική ύφεση.
Όχι σπασμωδικές ενέργειες στο marketing εξαιτίας της κρίσης, αλλά συνέχιση και ενδυνάμωση της προϋπάρχουσας στρατηγικής με στοχευμένες ενέργειες.
Εστίαση και προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές και τους συνεργάτες μας.
Το τελευταίο διάστημα, με τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς (κλείσιμο φυσικών καταστημάτων), όπως ήταν αναμενόμενο, οι on line αγορές έχουν αυξηθεί σημαντικά. Δυστυχώς όμως, μεγάλος όγκος αναφορών και καταγγελιών καταφτάνουν στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” σχετικά με προβλήματα που συναντούν οι καταναλωτές με τις διαδικτυακές αγορές τους, ιδίως προϊόντων τεχνολογίας (κινητών τηλεφώνων, τάμπλετ, φορητών υπολογιστών, κ.λπ.). (περισσότερα…)
Αντιλαμβανόμαστε ότι φτάσαμε σε μία περίοδο όπου το σύνολο σχεδόν της αγοράς αντιλαμβανόμαστε ότι θα υπάρξει ένας οικονομικός κραδασμός. Δεν είναι θέμα της Ελλάδας, δεν είναι καν θέμα της Ευρώπης. Είναι μια παγκόσμια κρίση. Ο κραδασμός θα έρθει σε παγκόσμιο επίπεδο και θα είναι μεγάλος. Το ότι θα αναγκαστούμε να μπούμε στη διαδικασία να διαχειριστούμε την κρίση αυτή αλλά και τον αντίκτυπό της, είναι επίσης μια πραγματικότητα και κανένας επιχειρηματίας δεν θα μπορέσει να αποφύγει. (περισσότερα…)
Στις μέρες μας, ο περισσότερος κόσμος είναι πλέον εξοικειωμένος με την ιδέα του Remarketing. Ή του επαναληπτικού marketing όπως έχει μεταφραστεί στα Ελληνικά. Η ιδέα είναι απλή. Δείχνουμε την διαφήμιση της εταιρίας ή του προϊόντος σε κόσμο που έχει ήδη κάνει κάποιες σχετικές ενέργειες και άρα (θεωρητικά) βρίσκεται πιο κοντά στο να αγοράσει. Η πιο γνωστή και συνήθης τακτική είναι να προσεγγίζουμε τον κόσμο που επισκέφτηκε την ιστοσελίδας της επιχείρησης τις τελευταίες 30 ημέρες. ΟΚ, τι άλλο όμως μπορεί να γίνει πέρα από αυτό;(περισσότερα…)
Πολλές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να κάνετε τη διαφήμισή σας να ξεχωρίσει! Ειδικά αν ο ανταγωνισμός στις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν είναι μεγάλος και η διαφήμισή σας εμφανίζεται μαζί με αρκετές άλλες. Θα ήταν πολύ βολικό να μπορούσαμε να κάνουμε τις διαφημίσεις να έχουν ένα στοιχείο που να τις διακρίνει από τις υπόλοιπες. Πλέον, υπάρχει ένας τρόπος για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε bold στο κείμενο της περιγραφής!
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Social Mind σε συνεργασία με τη Χ.Α.Ν.Θ. (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.1) διοργανώνει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα γύρω από τα Social Media και το Digital Marketing. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να βελτιώσουν την online παρουσία της εταιρίας τους και να προσελκύσουν μεγαλύτερο πελατολόγιο, όσο και σε άτομα που θέλουν να εξελίξουν τις δεξιότητές τους γύρω από το αντικείμενο. (περισσότερα…)
Μέσα από τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google (Google Ads, uraka* Google AdWords) μία επιχείρηση έχει την δυνατότητα να στήσει και να διαχειριστεί διαφημιστικές καμπάνιες που θα τη βοηθήσουν να αναπτύξει περαιτέρω τις πωλήσεις της (ή όποιον άλλο στόχο έχει θέσει). (περισσότερα…)