Account Manager

Η Social Mind είναι ένα Digital Solutions Agency με έδρα τη Θεσσαλονίκη και αναζητά έναν έμπειρο Account Manager για να διαχειρίζεται και να αναπτύσσει λογαριασμούς πελατών. Επίσης, ο Account Manager θα είναι υπεύθυνος για τον εντοπισμό ευκαιριών για την περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν προηγούμενη εμπειρία από την επιτυχή διαχείριση λογαριασμών, καθώς και εκτεταμένη γνώση του κλάδου. Η θέση αυτή μπορεί να εξελιχθεί σε Υπεύθυνο του τμήματος Digital Marketing της εταιρίας.

Περιγραφή θέσης / Καθήκοντα

  • Καθορισμός και χάραξη στρατηγικής Digital Marketing για πελάτες της εταιρείας με βάση τους στόχους που έχουν ορισθεί. Κατάρτιση Digital Marketing πλάνου το οποίο θα περιλαμβάνει Social Media (Content & Ads), Google Ads και όποιων άλλων digital assets χρειάζεται.
  • Επικοινωνία με πελάτες και διαχείριση αυτών, προγραμματισμός συναντήσεων, κοινοποίηση των ενεργειών και των προτάσεων τόσο στους πελάτες, όσο και εσωτερικά στα υπόλοιπα τμήματα.
  • Πολύ καλή γνώση εργαλείων e-mail Marketing (π.χ. MailChimp)
  • Διεξαγωγή σχετικών ερευνών (π.χ. ανταγωνισμού).
  • Διαρκής ενημέρωση σχετικά με το digital marketing, τις τάσεις και τα σχετικά εργαλεία.
  • Συμμετοχή σε brainstorming για στρατηγική και νέες ενέργειες μάρκετινγκ.
  • Δημιουργία αναφορών με δεδομένα από διάφορα εργαλεία, συμπεριλαμβανομένων του Google Analytics, του Google Ads και του Facebook Ads.
  • Προσέγγιση και επικοινωνία με influencers.
  • Άλλες παραπλήσιες αρμοδιότητες που μπορεί να ανατεθούν.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Σπουδές Marketing ή Επικοινωνίας ή σχετικής κατεύθυνσης ή εξειδικευμένες σπουδές στο αντικείμενο
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 χρόνια στο χώρο του Marketing / Digital Marketing / Social Media, σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά σε agency
  • Δυνατότητα χειρισμού πολλαπλών ταυτόχρονων account, από διαφορετικούς κλάδους, σε περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς
  • Αξιολόγηση των δεδομένων του Google Analytics (ή άλλων παρόμοιων εργαλείων) και εκπόνηση προτάσεων προς την εταιρεία για βελτίωση αυτών
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Επικέντρωση στους στόχους και τήρηση προθεσμιών & χρονοδιαγραμμάτων
  • Εμπειρία στη διαχείριση σελίδων στα Social Media, στο content marketing και στις online διαφημίσεις
  • Ικανότητα αξιολόγησης γραφιστικών προτάσεων από το αντίστοιχο τμήμα
  • Δημιουργικότητα, καινοτομία, στρατηγική σκέψη και ικανότητα ανάπτυξης νέων ιδεών

Η θέση αφορά δια ζώσης εργασία στα γραφεία της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη και πλήρες ωράριο (8ώρο).

αποστολη Βιογραφικου

    Μείνετε ενημερωμένοι

    Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

    Έχετε εγγραφεί επιτυχώς! Σας ευχαριστούμε πολύ!

    Call Now Button

      ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

      FacebookInstagramTwitterGoogle+Linkedin