To Instagram, με 500 εκατομμύρια καθημερινά ενεργούς λογαριασμούς, είναι το σημαντικότερο κοινωνικό δίκτυο, όσον αφορά το engagement του κοινού. Η πλατφόρμα είναι φτιαγμένη έτσι, ώστε να εμφανίζονται στον κάθε χρήστη αναρτήσεις που του αρέσουν. Αυτού του είδους η εξατομίκευση αποτελεί κύριο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προωθήσουν το brand τους. Εκτός από την κεντρική σελίδα, οι χρήστες χρησιμοποιούν το Explore και τα Instagram Stories για να ενημερώνονται για νέες τάσεις και καινούρια προϊόντα. Το ίδιο το Instagram, γνωρίζοντας τη δύναμη που προσφέρει στην προώθηση των brands, προβαίνει συνεχώς σε βελτιώσεις που στόχο έχουν τη συνεχή ανάπτυξη των εταιρικών λογαριασμών.

Το 2017(;), δόθηκε η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να πουλάνε τα προϊόντα τους μέσα από τις αναρτήσεις στο προφίλ του brand τους. Για το σκοπό αυτό, η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να προσθέτουν ετικέτες στις φωτογραφίες τους, οι οποίες αναφέρουν την τιμή του εκάστοτε προϊόντος και κάποιες συμπληρωματικές πληροφορίες. Κάτι αντίστοιχο με τις ετικέτες που συναντάμε στα φυσικά καταστήματα!

Σήμερα, αυτή η δυνατότητα δίνεται και στα Instagram stories!

Τα Instagram Stories έγιναν αμέσως το δημοφιλέστερο feature της πλατφόρμας. Εδώ και δυο χρόνια, έχουν αλλάξει τον τρόπο που οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με το κοινό τους. Οι ιστορίες αποτελούν ένα δημιουργικό και διασκεδαστικό μέσο για τις εταιρείες που θέλουν να κάνουν γνωστότερο το brand τους, να προσελκύσουν κόσμο στην ιστοσελίδα τους και, πλέον, να αυξήσουν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις τους με ένα κλικ! Πλέον, η προσθήκη ετικετών στα stories αποτελεί το επόμενο βήμα στις online αγορές.

Γιατί να αξιοποιήσετε τη νέα λειτουργία των Instagram Stories στην επιχείρησή σας;

  1. Μειώνεται ο χρόνος αναζήτησης που αφιερώνει ο χρήστης για την αγορά ενός προϊόντος.
  2. Απλοποιείται η πραγματοποίηση των αγορών.
  3. Διευκολύνεται η διαδρομή που ακολουθεί προς την αγορά, καθώς μεταφέρεται απευθείας στο e-shop του καταστήματός.
  4. Οι followers σας ενημερώνονται γρήγορα και εύκολα για τα νέα προϊόντα και τις τιμές τους.
  5. Ενθαρρύνονται οι αυθόρμητες αγορές των χρηστών.
  6. Αυξάνεται η επισκεψιμότητα στο site σας και τα έσοδα της εταιρείας.

Στη Social Mind πιστεύουμε ότι η λειτουργία των ετικετών στα Instagram Stories είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο marketing, το οποίο, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να φέρει θεαματικά αποτελέσματα στα έσοδα της επιχείρησής σας. Αν σας ενδιαφέρει, προτείνουμε να μας στείλετε ένα μήνυμα προκειμένου να δούμε μαζί πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη νέα λειτουργία!

Αυτό είναι ένα Guest Post από την Ερμιόνη Ευστρατιάδου, την οποία και ευχαριστούμε πολύ!

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

You have Successfully Subscribed!