Κατασκευή Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Στην Social Mind αναπτύσσουμε ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία είναι στημένα με το WordPress και το WooCommerce. Έχοντας χρόνια εμπειρίας επάνω σε αυτές τις τεχνολογίες και έχοντας υλοποιήσει μια σειρά από eshops, έχουμε αναπτύξει τη δική μας διαδικασία για την υλοποίηση ενός αποδοτικού ηλεκτρονικού καταστήματος!

Στόχος είναι η προσφορά μίας εμπειρίας στον επισκέπτη η οποία θα τον οδηγήσει στην τελική αγορά. Ταυτόχρονα, το ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να βοηθάει τον διαχειριστή του προσφέροντας μία σειρά από δυνατότητες που αφορούν στο marketing, στην συλλογή και εμφάνιση στατιστικών στοιχείων καθώς και στην ασφάλεια και ταχύτητά του.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε όλα τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργικότητες του eshop που προσφέρει η Social Mind καθώς και μία σειρά από πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στην υλοποίηση του νέου σας ηλεκτρονικού καταστήματος.

Έχετε ερωτήσεις;

Χαρακτηριστικα

Design that converts

Η αισθητική ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, η πρώτη εικόνα που βλέπει ο πελάτης και η εμπειρία που αποκομίζει, αποτελεί ένα καταλυτικό παράγοντα για το αν τελικά θα πραγματοποιήσει την αγορά του. Έχουμε προδιαγράψει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με τέτοιο τρόπο ώστε να ενθαρρύνει και να υποβοηθά την πώληση. Διαβάστε παρακάτω πως το πετυχαίνουμε αυτό.

Βασικές σελίδες

Το ηλεκτρονικό κατάστημα που υλοποιεί η Social Mind έχει προσχεδιασμένες τις εξής σελίδες: αρχική σελίδα, σελίδα κατηγορίας προϊόντων, σελίδα προϊόντος, σελίδα καλαθιού (παρέχει custom μηνύματα και θέσεις για προωθητικές ενέργειες), σελίδα checkout, σελίδα “Thank you page”, σελίδα επικοινωνίας (φόρμα επικοινωνίας, στοιχεία επικοινωνίας, ωράριο λειτουργίας, χάρτης τοποθεσίας και live chat μέσω Facebook Messenger) και σελίδα “ο λογαριασμός μου” για τους εγγεγραμμένους πελάτες.

Σελίδες ειδικού σκοπού

Στο σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος προβλέπουμε μία σειρά από σελίδες ειδικού σκοπού όπως: Η εταιρία, Τρόποι Πληρωμής, Τρόποι Αποστολής, Πολιτική Επιστροφών, Όροι χρήσης, Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων, Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επίσης προσφέρουμε καθοδήγηση και βοήθεια για την συγγραφή των κειμένων αυτών των σελίδων.

Custom Checkout Page

Η σελίδα του checkout είναι μία από τις σημαντικότερες σελίδες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αυτό το λόγο, έχουμε υλοποιήσει μία διαφοροποιημένη checkout page η οποία προσφέρει καλύτερη εμπειρία στον πελάτη και βοηθάει ευκολότερη και γρηγορότερη ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Custom Email Design

Έχουμε εμπλουτίσει τα τυποποιημένα email που αποστέλλει το ηλεκτρονικό κατάστημα με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι πιο κατανοητά, όμορφα και, φυσικά, πιο αποτελεσματικά.

Θέσεις για προωθητικές ενέργειες

Στο σχεδιασμό του eshop έχουμε προδιαγράψει κατάλληλα τοποθετημένες θέσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προώθηση προϊόντων ή προβολή προσφορών.

Ταχύτητα και Ασφάλεια

Η ταχύτητα και η ασφάλεια ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι δύο παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αποτελεσματικότητά του και στις πωλήσεις του. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικές από τις βασικές λειτουργικότητες που ενσωματώνουμε για αυτό το κομμάτι.

Ταχύτητα

Όσο αφορά στο κομμάτι της ταχύτητας, σε κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα ενσωματώνουμε τεχνολογίες cache και κάνουμε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις ούτως ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σε περίπτωση που το eshop φιλοξενείται σε server της Social Mind, αυτό γίνεται μέσα από το LiteSpeed.

Ασφάλεια

Στα ηλεκτρονικά καταστήματα που υλοποιούμε συμπεριλαμβάνουμε μία σειρά από λειτουργίες που ενδυναμώνουν την ασφάλειά τους. Σίγουρα το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει SSL (δεδομένου ότι φιλοξενείται σε server της Social Mind), αλλά από εκεί και πέρα υλοποιούμε 2 factor authentication για το login, logs με σειρά ενεργειών, mini antivirus και άλλα.

Server

Στα πακέτα που φιλοξενούνται σε server της Social Mind έχουμε ενσωματώσει μερικές επιπρόσθετες λειτουργίες που βοηθούν στην ταχύτητα και την ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ενδεικτικά, προσφέρουμε καθημερινά backups σε διαφορετικό location, μηνιαία antivirus checks και άλλα.

Βασικές Λειτουργίες

Στη Social Mind έχουμε προδιαγράψει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες που συνήθως χρειάζεται ένα eshop. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μία επισκόπηση των λειτουργιών αυτών. Έχετε κατά νου ότι πέρα από τις βασικές λειτουργίες, μπορούμε να αναπτύξουμε οποιαδήποτε άλλη λειτουργικότητα χρειάζεται η επιχείρησή σας.

Τρόποι πληρωμής

Οι τρόποι πληρωμής που υποστηρίζονται είναι: Πιστωτική/χρεωστική κάρτα (σε συνεργασία με κάποια Ελληνική τράπεζα), PayPal, VivaWallet, Αντικαταβολή (με δυνατότητα έξτρα χρέωσης), Τραπεζική κατάθεση, Παραλαβή από το κατάστημα

Μεταφορικά κόστη

Τα μεταφορικά κόστη μπορούν να υπολογίζονται με βάση τη περιοχή αποστολής ή με βάση το βάρος της παραγγελίας. Υποστηρίζονται τα δωρεάν μεταφορικά από ένα ύψος παραγγελίας και πάνω. Μπορούν να υλοποιηθούν προσωποποιημένοι κανόνες υπολογισμού των μεταφορικών.

Διαχείριση πελατών

Η διαχείριση των πελατών λειτουργεί σαν ένα μικρό CRM σύστημα! Διατηρεί στοιχεία πελατών, πόλη, ημερομηνία εγγραφής στο eshop, αριθμός παραγγελιών που έχει κάνει, συνολικό ποσό που έχει ξοδέψει, μέσος όρος παραγγελίας και άλλα.

Διαχείριση προϊόντων

Τα προϊόντα που υποστηρίζονται μπορεί να είναι απλά, μεταβλητά (με παραλλαγή χρώμα/μέγεθος), εικονικά ή μεταφορτώσιμα (π.χ. pdf). Σε κάθε προϊόν μπορούν να οριστούν κατ’ ελάχιστο τα εξής στοιχεία: τίτλος, σύντομη περιγραφή, αναλυτική περιγραφή, κατηγορία, κεντρική φωτογραφία, gallery φωτογραφιών, τιμή, έκπτωση (με δυνατότητα προγραμματισμού εκπτωτικής περιόδου), διαστάσεις, βάρος, απόθεμα, ιδιότητες (χρησιμοποιούνται στα φίλτρα και στις παραλλαγές) και άλλα.

Διαχείριση παραγγελιών

Μέσα από την διαχείριση του eshop γίνεται πλήρης διαχείριση των παραγγελιών οι οποίες χωρίζονται σε διάφορα στάδια. Τα πιο σημαντικά στάδια μίας παραγγελίας είναι “σε αναμονή για πληρωμή”, “σε επεξεργασία”, “ολοκληρωμένη” και “ακυρωμένη”.

Αυτοματοποιημένα emails

Όσο αφορά στις παραγγελίες, το eshop στέλνει αυτόματα emails όταν γίνονται συγκεκριμένες ενέργειες. Ειδικότερα, ενημερώνει τον διαχειριστή όταν υπάρχει νέα παραγγελία, όταν κάποια παραγγελία ακυρώθηκε από τον πελάτη ή ότι υπάρχει αποτυχημένη παραγγελία (ο πελάτης δεν κατάφερε να πληρώσει). Επίσης, ενημερώνει τον πελάτη όταν η παραγγελία του είναι σε αναμονή, σε επεξεργασία και όταν γίνεται ολοκληρωμένη.

Προϊόντα με παραλλαγές

Το eshop μπορεί να υποστηρίξει προϊόντα με παραλλαγές (χρώμα/μέγεθος ή άλλα χαρακτηριστικά).

Προηγμένη αναζήτηση

Προηγμένη αναζήτηση προϊόντων η οποία προτείνει προϊόντα στους επισκέπτες όσο πληκτρολογούν και εμφανίζει αποτελέσματα χωρίς να είναι απαραίτητη η φόρτωση της σελίδας εκ νέου.

Φίλτρα και Ταξινομήσεις

Υποστηρίζει τη δυνατότητα εισαγωγής φίλτρων στις σελίδες των κατηγοριών με βάση τις ιδιότητες των προϊόντων, ούτως ώστε να είναι εύκολη από τον επισκέπτη η εύρεση των προϊόντων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια. Επίσης, μπορεί να γίνει ταξινόμηση των προϊόντων με βάση διάφορα κριτήρια (π.χ. αλφαβητικά ή με βάση τη τιμή).

Guest/User checkout

Ο πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να τοποθετήσει και να ολοκληρώσει την παραγγελία του είτε ως guest user, είτε δημιουργώντας λογαριασμό στο eshop. Αν δημιουργήσει λογαριασμό, μπορεί να αποθηκεύσει τα στοιχεία της διεύθυνσής του ώστε σε επόμενη παραγγελία να είναι έτοιμα, να δει τις παλιές του παραγγελίες, να παρακολουθήσει την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας του και άλλα.

Διαχείριση αποθέματος

Όσο αφορά στα αποθέματα των προϊόντων, υπάρχει η δυνατότητα για ορισμό ορίου χαμηλού αποθέματος και ορίου εξάντλησης. Στην περίπτωση της εξάντληση, μπορούν είτε να αποκρύπτονται τα προϊόντα, είτε να φαίνονται ως εξαντλημένα, είτε να προσφέρεται η δυνατότητα της προπαραγγελίας.

Στατιστικά στοιχεία

Το eshop συλλέγει και παρουσιάζει διάφορα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στις πωλήσεις, στα προϊόντα, κλπ, ενώ επίσης προσφέρει τη δυνατότητα σύγκρισης των αποτελεσμάτων εμ το αμέσως προηγούμενο διάστημα, με το ίδιο διάστημα το προηγούμενο έτος ή με κάποιο custom επιλεγμένο διάστημα. Ενδεικτικά, κάποια από τα στατιστικά στοιχεία που προσφέρει είναι: Κέρδος (πωλήσεις, επιστροφές, κουπόνια, καθαρές πωλήσεις, φόροι, μεταφορικά, κλπ), Παραγγελίες (αριθμός παραγγελιών, καθαρές πωλήσεις, μέσο καλάθι αγορών, μέσο πλήθος προϊόντων ανά παραγγελία, κλπ), Προϊόντα (πωληθέντα προϊόντα, καθαρές πωλήσεις, κλπ), Κατηγορίες προϊόντων, Κουπόνια (παραγγελίες με έκπτωση, σύνολο εκπτώσεων, κλπ), Φόροι (σύνολο φόρων, φόρος μεταφορικών, κλπ), Αποθέματα προϊόντων.

Λειτουργίες Marketing

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα που υλοποιεί η Social Mind συμπεριλαμβάνονται μία σειρά από λειτουργικότητες οι οποίες βοηθούν στο κομμάτι των πωλήσεων και του Marketing. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις βασικότερες από αυτές.

Coupon codes

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα υπάρχει μηχανισμός για διαχείριση coupon codes που υποστηρίζουν τις εξής δυνατότητες: σταθερή ή % έκπτωση στο σύνολο της παραγγελίας ή σε συγκεκριμένο προϊόν, αυτόματη λήξη του κουπονιού σε μελλοντική ημερομηνία, ελάχιστο και μέγιστο ποσό παραγγελίας για εφαρμογή του κουπονιού, όρια χρήσης ανά χρήστη ή ανά κουπόνι.

Up Selling / Cross Selling

Δυνατότητα για προβολή παρόμοιων (up selling) ή συμπληρωματικών (cross selling) προϊόντων με αυτό που βλέπει ο επισκέπτης.

Custom μηνύματα στο καλάθι

Εμφάνιση δυναμικών μηνυμάτων στη σελίδα του καλαθιού. π.χ. “Απομένουν άλλα 2,80€ για να εξασφαλίσετε δωρεάν μεταφορικά. Συνεχίστε τις αγορές σας!”.

Θέσεις για προωθητικές ενέργειες

Στο στήσιμο του eshop έχουμε προδιαγράψει κατάλληλα τοποθετημένες θέσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προώθηση προϊόντων ή προβολή προσφορών.

Google Analytics Enhanced

Πλήρης διασύνδεση με το Google Analytics ώστε να μετρούνται και στοιχεία πωλήσεων και user experience (π.χ. πόσοι άφησαν το καλάθι τους χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά) πέρα από τα βασικά στατιστικά μεγέθη της επισκεψημότητας.

Διασύνεδση με Facebook Pixel

Πλήρης ενσωμάτωση του Facebook Pixel ώστε να καταγράφονται επιτυχώς οι πωλήσεις που γίνονται μέσα από τις διαφημίσεις στα Social Media.

Google Ads Conversion Tracking

Ενσωμάτωση μηχανισμού για την καταγραφή των πωλήσεων που προκύπτουν από τα Google Ads.

Διασύνδεση με MailChimp

Πλήρης διασύνδεση με το MailChimp ώστε οι επισκέπτες και οι πελάτες του ehsop να μπορούν εύκολα να γραφτούν στο Newsletter της εταιρίας. Επίσης, προσφέρεται η υποδομή για την υλοποίηση Marketing αυτοματισμών.

SEO

Όσο αφορά στο SEO, υλοποιούνται μια σειρά από on-site SEO ενέργειες. Ενδεικτικά, κάποιες από αυτές είναι: αυτόματο Sitemap XML και διασύνδεσή του με το Google Search Console, Σύστημα βελτιστοποίησης των μεταδεδομένων, Σύστημα βελτιστοποίηση των πληροφοριών στα αποτελέσματα της αναζήτησης και στα Social Media, Μηχανισμός καθοδήγησης για βελτιστοποίηση του περιεχομένου και άλλα.

XML feeds

Δυνατότητα για εξαγωγή των προϊόντων και όλων των πληροφοριών τους σε XML Feeds τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εισαγωγή προϊόντων στο Facebook Product Catalogue και στο Google Merchant Center.

Επιπρόσθετες λειτουργικότητες

Φυσικά, κάθε επιχείρηση και κατ’ επέκταση κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα, έχει διαφορετικές ανάγκες ή ιδιαιτερότητες. Για αυτό το λόγο, όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε είναι επεκτάσιμα και πέρα από τις βασικές λειτουργικότητες που προσφέρουν. Παρακάτω υπάρχει μία πρώτη καταγραφή ορισμένων δημοφιλών επιπρόσθετων λειτουργιών που μπορούν να ενταχθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αν δεν βρίσκετε αυτή που χρειάζεται η επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας και θα την σχεδιάσουμε και υλοποιήσουμε για εσάς.

  • Υποστήρικη συνδρομητικών προϊόντων (π.χ. συνδρομή σε γυμναστήριο).
  • Προηγμένα coupon codes που προσφέρουν ακόμα περισσότερες επιλογές όπως: Αυτόματη εισαγωγή του κουπονιού όταν πληροί τα κριτήρια (π.χ. για δωρεάν μεταφορικά πάνω από ένα ποσό). Περισσότερες επιλογές για την λογική με την οποία θα εφαρμόζεται το κουπόνι (π.χ. συνδυασμός προϊόντων ή κατηγοριών). Δυνατότητα για εφαρμογή κουπονιού με ελάχιστο όγκο προϊόντων (π.χ. τουλάχιστον 3) ή ελάχιστο ύψος παραγγελίας ανά προϊόν (π.χ. τουλάχιστον 30€). Δυνατότητα για εφαρμογή κουπονιού με βάση τους τρόπους αποστολής ή τους τρόπους πληρωμής. Περισσότερες επιλογές σχετικά με τους χρήστες ή τους πελάτες που μπορούν ή δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κουπόνι.
  • Παραγωγή XML Feeds για διασύνδεση με τα γνωστά marketplaces (Skroutz, Best Price, Public, κλπ).
  • Υποδομή για την εισαγωγή tracking code στην παραγγελία και αντίστοιχη ενημέρωση των πελατών.
  • Wishlist / Αγαπημένα ώστε οι χρήστες να μπορούν να αποθηκεύσουν προϊόντα που τους άρεσαν για να τα αγοράσουν στο μέλλον.
  • Υποστήριξη πολυγλωσσικότητας.
  • Δημιουργία marketing email αυτοματισμών, όπως, για παράδειγμα, το cart abandonment ώστε να στέλνει αυτόματα emails σε όλους τους πελάτες που έχουν αφήσει προϊόντα στο καλάθι τους χωρίς να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.
  • Επιλογή για να διαλέγει ο πελάτης αν επιθυμεί έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου.
  • Δυνατότητα Login με Facebook για τους χρήστες.
  • Υποστήριξη όλων των απαιτήσεων που θα υποδείξει ο νομικός της επιχείρησης σχετικά με το GDPR.
  • Διασύνδεση με το ERP της επιχείρησης.

Χρειάζεται η επιχείρησή σας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε!

Συχνές ερωτήσεις

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις;

Αν δεν βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας ή αν θέλετε περισσότερη βοήθεια…

v

πως γινεται η εισαγωγη των προϊοντων;

Συνήθως, η εισαγωγή των προϊόντων δεν συμπεριλαμβάνεται στις εργασίες της Social Mind. Περνάμε χειροκίνητα ορισμένα προϊόντα (π.χ. 10) για να μπορούμε να δούμε πως εμφανίζονται ολοκληρωμένα στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Από εκεί και πέρα, εκπαιδεύουμε προσωπικό της επιχείρησης ώστε να κάνει τις υπόλοιπες καταχωρήσεις.

v

Παρεχετε εκπαιδευση για την χρηση του Eshop;

Ναι, φυσικά! Με την παράδοση του eshop, η Social Mind παρέχει εκπαίδευση στο προσωπικό της επιχείρησης (μπορούν να συμμετέχουν όσα άτομα το επιθυμούν) σχετικά με τις χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και των βασικών λειτουργιών του. Η εκπαίδευση διαρκεί περίπου 2 ώρες και πραγματοποιείται εξ αποστάσεως. Δύναται να πραγματοποιηθεί και δεύτερο session ορισμένες ημέρες μετά για την επίλυση τυχόν αποριών που προέκυψαν εκ των υστέρων.

v

Μπορει να γινει μαζικη εισαγωγη προϊοντων;

Σε περίπτωση που τα προϊόντα με αντίστοιχα στοιχεία τους (τίτλος, περιγραφή, τιμή, εικόνα, κλπ) υπάρχουν μορφή csv ή xml (ή άλλη μορφή που θα συμφωνήσουμε ότι μπορεί να αναγνωστεί αυτόματα με κώδικα), η Social Mind μπορεί να αναλάβει την αρχική εισαγωγή τους στο eshop. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή έχει έξτρα κόστος το οποίο εξαρτάται από την πολυπλοκότητα των προϊόντων και των αρχείων προς εισαγωγή.

Call Now Button

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

Έχετε εγγραφεί επιτυχώς! Σας ευχαριστούμε πολύ!

test