Την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου είχαμε την τιμή να συνομιλήσουμε με εθελοντές της ομάδας επικοινωνίας του “Πεδίο Δράσης Κόδρα” σχετικά με την επικοινωνία και την προβολή στο διαδίκτυο.

Πιο συγκεκριμένα, αναφερθήκαμε στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιηθεί το facebook, το instagram και το blog προκειμένου οι δράσεις του “Πεδίο Δράσης Κόδρα” να φτάσουν σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Η κουβέντα κινήθηκε γύρω από το γεγονός ότι από μόνο του το περιεχόμενο δεν αρκεί. Χρειάζεται στόχος, σχέδιο, προγραμματισμός, δημιουργικότητα και μεράκι προκειμένου να έχει μεγαλύτερη απήχηση!

Η συζήτηση ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα και οι ιδέες πολύ… δημιουργικές.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

Το «Πεδίο Δράσης Κόδρα» διοργανώνεται από το 2001 στο πλαίσιο του φεστιβάλ Δήμου Καλαμαριάς «Παρά θιν’ αλός». Ξεκίνησε, όταν οι μουσικές εκδηλώσεις του φεστιβάλ μεταφέρθηκαν στο δασάκι του εγκαταλελειμένου πρώην στρατώνα Μακεδονομάχου Κόδρα, στο Καραμπουρνάκι. Το Πεδίο Δράσης Κόδρα 2014 επέλεξε για την φετινή του διοργάνωση να επικεντρωθεί στη θεματική των ηρώων και του ηρωικού παραδείγματος με μία διάθεση ενδοσκόπησης απέναντι στην ιστορική αφήγηση, το αρχαιολογικό απόθεμα, τις αποτυπώσεις του εθνικού φαντασιακού και τις προεκτάσεις που προσφέρει η σύγχρονη εικαστική έκφραση μέσα από τη διαπραγμάτευση υλικών και συμβολικών ιχνών του παρελθόντος.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την παρουσίαση που χρησιμοποιήθηκε ως οδηγός στην συζήτησή μας.

call to action with rabbit

Angelos Synadakis

Τα τελευταία χρόνια έχω συνεργαστεί με 180+ επιχειρήσεις βοηθώντας τες να πετύχουν τα αποτελέσματα που θέλουν, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιούν τα digital κανάλια επικοινωνίας.

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

Έχετε εγγραφεί επιτυχώς! Σας ευχαριστούμε πολύ!

Call Now Button