Update: Ιούλιος 2022
Παλιότερα, η διαφήμιση ήταν προνόμιο των μεγάλων επιχειρήσεων, επειδή τα κύρια μέσα προβολής που υπήρχαν (έντυπα, τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor διαφημίσεις) ήταν αρκετά κοστοβόρα. Η εξέλιξη, όμως, της τεχνολογίας και η ανάπτυξη των social media έδωσαν τη δυνατότητα και στις μικρομεσαίες και μικρές επιχειρήσεις να μπορέσουν να προβληθούν στο ευρύ κοινό.

Σήμερα, οι μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αξιοποιώντας τη δύναμη που τους δίνουν τα social media, μπορούν να κάνουν γνωστό το brand τους σε ένα ευρύ κοινό καταναλωτών, δημιουργώντας μια κοινότητα ουσιαστικά, αναπτύσσοντας στοχευμένα τη πελατειακή τους βάση, αλλά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσα από εξειδικευμένες ενέργειες που συνδέουν την online με την offline παρουσία του brand τους. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι να υπάρχει το σωστό περιεχόμενο (content marketing), πάντα σχετικό με την εταιρεία και το χώρο που δραστηριοποιείται ή ακόμα και περιεχόμενο σχετικό με το στυλ, τις αξίες και τη φιλοσοφία του brand, περιεχόμενο που θα είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό για το κοινό της επιχείρησης.

Ένα από τα πλεονεκτήματα των social media είναι ότι πλέον οι επιχειρήσεις μπορούν να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους και να έχουν άμεσο feedback από τις ενέργειες που κάνουν, κάτι που δεν ήταν άμεσα εφικτό σε σχέση με τα άλλα μέσα προβολής. Αυτό βέβαια είναι και το στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί, όσον αφορά το πρωτότυπο, καινοτόμο και δυνατό περιεχόμενο που “υποχρεούται” να έχει η επιχείρηση στις σελίδες της. Επιπλέον, επειδή ακριβώς η σωστή ανάπτυξη περιεχομένου, τόσο στα κοινωνικά δίκτυα, όσο και στην ιστοσελίδα ή στο blog, αυξάνει το επίπεδο διάδρασης (engagement) των ήδη υπαρχόντων πελατών, αλλά δημιουργεί και τις προϋποθέσεις για καινούργιους πελάτες, οι σελίδες θα πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες του Search Engine Optimization (SEO), ώστε ο πελάτης να βρίσκει εύκολα αυτό που ψάχνει με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Να μην αμελούμε επίσης, τη δύναμη των κριτικών (reviews) που βοηθάνε πολύ την εκτίμηση του brand από άγνωστο μέχρι στιγμής κοινό της εταιρείας.

Τα social media, δεν είναι απλά ένα ακόμα κανάλι επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις. Στην ουσία αποτελούν ιδιόκτητα κανάλια επικοινωνίας που επιτρέπουν στην επιχείρηση και στο brand της να βρίσκεται σε συνεχή και real time επικοινωνία με τους πελάτες της και να επιτυγχάνεται αμφίδρομη επικοινωνία και διάλογος εντός των online κοινοτήτων. Τα social media τοποθετούν τους πελάτες/καταναλωτές στο κέντρο της επικοινωνίας, αναβαθμίζοντας το ρόλο τους από παθητικούς δέκτες μηνυμάτων και πληροφοριών σε ενεργούς συνομιλητές.

Πολλές δυνατότητες, επίσης, έχουν και τα live events μέσω των social media, όπως Facebook και Instagram που επιτυγχάνουν την real time επικοινωνία που αναφέραμε.

Αξίζει να τονιστεί ότι τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί πολύ το διαδικτυακό μάρκετινγκ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις μέσω της δύναμης των influencers. Εδώ δίνεται η δυνατότητα να εντοπίσει η εταιρεία άτομα τα οποία έχουν την ανάλογη δυναμική να προσελκύσουν άμεσα το κοινό που ενδιαφέρει το brand μας. Δεν είναι απαραίτητο να επιλέξουμε από την αρχή influencers με μεγάλα κόστη, καθώς μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική διαφήμιση σε σχέση με το κόστος και με άτομα με λιγότερους followers.

Εκτός από το eshop μας, πλέον, είναι εφικτή η αγορά προϊόντων και μέσω του Instagram shop, το οποίο αυξάνει τη διάδραση των χρηστών με την επιχείρηση, καθώς και την ευκολία στο να ολοκληρώσει μια αγορά που επιθυμεί. Η επιχείρηση μπορεί να ταγκάρει προϊόντα σε συγκεκριμένες οργανικές δημοσιεύσεις… προϊόντα που ο χρήστης μπορεί να αγοράσει

Τέλος, τα social media έχουν τη δυνατότητα για στοχευμένη διαφήμιση και επικοινωνία ακριβώς στα κοινά-στόχος που ενδιαφέρουν την κάθε επιχείρηση, είτε αυτό αφορά δημογραφικά και γεωγραφικά στοιχεία (στο εσωτερικό ή εξωτερικό), είτε καταναλωτικές συνήθειες, αυξάνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα των ενεργειών προβολής. Επιπλέον, η διαφήμιση στα social media και στο Internet έχει το πλεονέκτημα της ευελιξίας του καθορισμού του προϋπολογισμού της καμπάνιας ανά πάσα στιγμή, της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων της καμπάνιας ενώ αυτή τρέχει και τη δυνατότητα επανασχεδιασμού της, αναλόγως με τις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησης.

social-rabbitΗ Social Mind, έχοντας πρόσβαση σε απεριόριστο περιεχόμενο, μπορεί να δημιουργήσει και να συντηρεί μια συνεχή ροή υψηλής ποιότητας, engaging δημοσιεύσεων για τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησής σας. Επιπλέον έχει την απαραίτητη γνώση να δημιουργήσει για εσάς post με την κατάλληλη γραφιστική ή λεκτική επιμέλεια. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Karaili Pelagia

Η online επικοινωνία έχει ένα υπέροχο χαρακτηριστικό… σου επιτρέπει να απευθύνεις το μήνυμα που θέλεις ακριβώς στο κοινό που σε ενδιαφέρει. Δεν είναι μαγικό;

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

Έχετε εγγραφεί επιτυχώς! Σας ευχαριστούμε πολύ!

Call Now Button

    ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

    FacebookInstagramTwitterGoogle+Linkedin