SOCIAL MEDIA CONTEST
Αξιοποιήστε έναν διαγωνισμό για να προσεγγίσετε νέο κοινό στην επιχείρησή σας!
SOCIAL MEDIA ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Για την επίτευξη ακόμα μεγαλύτερης διάδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο, αλλά και για την προσέλκυση νέου κοινού, προτείνουμε τη διοργάνωση ενός διαγωνισμού κάθε τρεις μήνες περίπου.
Με έναν διαγωνισμό μπορούμε παράλληλα να συλλέξουμε στοιχεία από τους συμμετέχοντες (π.χ. τα email τους ή το κινητό τους τηλέφωνο), έτσι ώστε να τους ακολουθήσουμε στο μέλλον με προσωποποιημένο προωθητικό υλικό (π.χ. newsletters, SMS, κλπ).
Σε αυτή τη περίπτωση, δημιουργούμε ένα Facebook App το οποίο συνδέεται με τη σελίδα της εταιρίας στο Facebook. Για να λάβει μέρος κάποιος στο διαγωνισμό απαντάει σε μερικές ερωτήσεις (προαιρετικά) και αφήνει στοιχεία επικοινωνίας (ονοματεπώνυμο, e-mail, κτλ.).
Για την επιτυχημένη διοργάνωση ενός διαγωνισμού, η Social Mind αναλαμβάνει τα εξής:
- δημιουργούμε το Facebook App και καθορίζουμε τα στοιχεία που θέλουμε να συλλέξουμε
- δημιουργούμε όλα τα γραφιστικά του διαγωνισμού και των προωθητικών post
- δημιουργούμε, δημοσιεύουμε και παρακολουθούμε τη διαφήμιση στο Facebook που προμοτάρει το διαγωνισμό για να αυξήσει τις συμμετοχές
- κάνουμε την κλήρωση και ενημερώνουμε το νικητή
- παράγουμε το report με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού
Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι εξαιρετικά απλή στη χρήση της και δεν ζητάει έγκριση από το χρήστη (σημείο εξόδου για πολλούς χρήστες εφαρμογών), καθώς δεν χρησιμοποιεί πληροφορίες από το profile του.

Tips για έναν αποδοτικό διαγωνισμό
Δώρο
Διαλέξτε ένα δώρο το οποίο είναι σχετικό με την επιχείρησή σας και το κοινό στο οποίο στοχεύετε!
Στόχευση
Διαφημίστε τον διαγωνισμό ώστε να το δει στοχευμένο κοινό που μπορεί να μετατραπεί σε πελάτης!
Στοιχεία
Συλλέξτε στοιχεία από τους χρήστες για να μπορέσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους στο μέλλον!
Κίνητρα
Δώστε κίνητρα σε αυτούς που δεν κέρδισαν για να έρθουν στην επιχείρησή σας (π.χ. ένα κουπόνι με 10% έκπτωση)!