Το Σάββατο 18 Μαΐου 2019 είχαμε τη χαρά και την τιμή να είμαστε ομιλητές στο WordCamp Athens 2019 το οποίο διοργανώθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το θέμα της ομιλίας μας ήταν marketing oriented και πραγματευόταν το πώς μπορούν να αξιοποιηθούν οι πλατφόρμες του WordPress και WooCommerce για την αύξηση των πωλήσεων μια επιχείρησης και πιο συγκεκριμένα ενός eshop.

Οι πλατφόρμες WordPress και WooCommerce χαρακτηρίζονται από ευελιξία και ευκολία στη χρήση. Ένα από τα πλεονεκτήματά τους είναι η δυνατότητα να προσαρμόζονται επάνω τους πολλά και διαφορετικά εργαλεία, τα οποία μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες συλλογής, καταγραφής και επεξεργασίας δεδομένων. Τα δεδομένα αυτά θα βοηθήσουν το digital marketing μιας εταιρείας, θα αυξήσουν τις πωλήσεις και θα βελτιώσουν την εμπειρία του καταναλωτή.

Καλώς ή κακώς το digital marketing δεν μπορεί να αποδώσει το ίδιο καλά χωρίς τη βοήθεια του development. Η σωστή διασύνδεση των εργαλείων που χρησιμοποιεί το marketing επάνω στις πλατφόρμες του eshop μπορεί να μας δώσει τα δεδομένα που χρειαζόμαστε, ώστε να αποφασίσουμε ποιες είναι οι ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης που χρειάζεται να γίνουν. Τα analytics μιας ιστοσελίδας μπορούν να μας καθοδηγήσουν ποια είναι τα κανάλια εκείνα στα οποία ως εταιρεία έχουμε απόδοση και σε ποια χρειάζεται βελτίωση.

Εργαλεία επικοινωνίας που βοηθάνε στην αύξηση των πωλήσεων του eshop σας

Τα εργαλεία επικοινωνίας που συνήθως αξιοποιούμε στο marketing (και για τα οποία χρειάζεται να γίνει διασύνδεση κώδικα ανάμεσα στις πλατφόρμες) είναι:

  1. Email Marketing (Newsletter Campaigns & Marketing Automation Campaigns)
  2. Online Advertising
    1. Social Media Ads – (Conversion, Traffic, Brand Awareness Campaigns, Dynamic Ads Campaigns with Product Catalogue)
    2. Google Ads – (Search, Display, Video, Remarketing Campaigns)
  3. SEO (Βελτιστοποίηση του περιεχομένου, ώστε να εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας οργανικά ψηλά στις θέσεις κατάταξης των μηχανών αναζήτησης, Αξιοποίηση του Google Search Console)
  4. Loyalty (Διατήρηση / επαναληψιμότητα του υπάρχοντος πελατολογίου)

Επίσης, η εμπειρία του καταναλωτή (Customer Experience), και κατ’ επέκταση και η επιθυμία του / προθυμία του να αγοράσει από εμάς, μπορεί να βελτιωθεί μέσα από ενέργειες οι οποίες μπορούν να πραγματοποιηθούν από εργαλεία και πλατφόρμες όπως το Live Chat, το SMS και το E-mail.

Τέλος, στην ομιλία μας έγινε αναφορά και σε κάποιες Marketing ιδέες, τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε μέσα στην ιστοσελίδα μας και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με στόχο να προτρέψουμε τον καταναλωτή να προχωρήσει σε ολοκλήρωση (ή και επέκταση) μιας αγοράς.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τη παρουσίασή μας (το power point) και σε λίγο καιρό θα βγάλουμε και το Video της ομιλίας, μόλις αυτό δημοσιευτεί στο WordPress TV.

 

Καραϊλή Πελαγία

Καραϊλή Πελαγία

Η online επικοινωνία έχει ένα υπέροχο χαρακτηριστικό… σου επιτρέπει να απευθύνεις το μήνυμα που θέλεις ακριβώς στο κοινό που σε ενδιαφέρει. Δεν είναι μαγικό;

Call Now Button

Μείνετε ενημερωμένοι

Οι τελευταίες αλλαγές στα Social Media, Case studies, Αναλύσεις, στατιστικά στοιχεία, Tips 'n' Tricks και άλλα πολλά!

You have Successfully Subscribed!